Cmr24.pl

Autoklub
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Wibracje na biegu jałowym Subaru Outback, co robić ?

Nowoczesne samochody to coraz większy budżet, czy to w wyniku konserwacji, czy nieprzewidzianych awarii związanych z całą nową technologią wbudowaną w samochody. Często szybko martwimy się o najmniejsze oznaki słabości, a to dobrze, ponieważ problem w Subaru Outback należy rozwiązać jak najszybciej, w każdym innym przypadku będzie się pogarszał i wpłynie na dodatkowe podzespoły. W tym artykule zamierzamy odkryć rozwiązania dostępne dla Ciebie, jeśli jesteś ofiarą a Subaru Outback, który wibruje na biegu jałowym. Najpierw postaramy się zrozumieć, dlaczego Twój Subaru Outback wibruje, gdy jest bezczynny, a po drugie, co zrobić, jeśli masz wibracje na biegu jałowym.

Dlaczego mój Subaru Outback ma wibracje na biegu jałowym?

Dlatego zaczynamy nasze wytyczne od przyczyn Subaru Outback, które wibruje na biegu jałowym. W tym celu będziemy musieli przyjrzeć się komponentom, które mogą wywołać to drżenie. W szczególności przyjrzymy się temu, że Twoje Subaru Outback trzęsie się tylko na biegu jałowym, jeśli poczujesz wibracje podczas przyspieszania na wibracjach Subaru Outback, nie zastanawiaj się dwa razy, aby przeczytać nasze wytyczne, które odnoszą się do tego problemu. Możemy już wyeliminować niektóre części jako możliwe przyczynę tego problemu. Oczywiście na postoju, zwykle na biegu jałowym, możemy już wyczyścić skrzynię biegów, układ jezdny, łożyska, zawieszenia, sprzęgło i koło zamachowe. Powinieneś jednak wiedzieć, że silniki wysokoprężne często wibrują znacznie bardziej niż silniki benzynowe, zwłaszcza starsze samochody.

Weiterlesen:
Gdzie znaleźć bezpiecznik świateł postojowych w Subaru Outback ?

Jednak złą informacją jest to, że powód, dla którego Twoje Subaru Outback trzęsie się na biegu jałowym, jest bezpośrednio związany z silnikiem. Główne motywy tej wibracji są często związane z zasilanie paliwem samochodu, stacyjka lub ciche bloki silnika. Oto główne źródła tej wibracji i ich wpływ na zachowanie twojego Subaru Outback:

  • Wtrysk: Jeśli wtrysk w twoim samochodzie jest zmieniony i motywuje drżenie, powinieneś doświadczyć pewnego rodzaju sprzężenia w silniku, tak jakby samochód się pasł.
  • Zapłon: Jeśli alternatywnie występuje problem z zapłonem w Twoim samochodzie, niezależnie od tego, czy pochodzi on ze świecy zapłonowej, czy z pełnego zapłonu, będziesz odczuwać obawy co do zachowania silnika. W rzeczywistości będą iskry, które nie wystąpią i może się zdarzyć, że jeden lub więcej z twoich cylindrów nie będzie działać.
  • Ciche bloki silnika: Najmniej irytującą przyczyną drgań Subaru Outback na biegu jałowym są rzeczywiście ciche bloki silnika. Są formą miękkiej plastikowej podkładki, która tłumi wszelkie drgania i drgania silnika Twojego samochodu. Gdy się zużyją, często tracą działanie, w wyniku czego wibracje powodowane przez silnik zwiększają się

.

Co się stanie, jeśli mój Subaru Outback wibruje na biegu jałowym?

Przejdźmy do następnego kroku, teraz, gdy udało Ci się wyśledzić źródło swojego problemu lub przynajmniej ograniczyć możliwe motywy, nauczymy Cię, że istnieją dostępne rozwiązania w celu rozwiązania każdego z tych problemów.

  • Wtrysk: Jeśli przyczyną jest Twój wtrysk to pierwszą rzeczą do zrobienia będzie użycie silnego środka czyszczącego, który dodasz do paliwa, będzie Cię to kosztować około XNUMX euro, ale jeśli problem jest umiarkowany i tylko kilka zanieczyszczeń blokuje ich prawidłowe działanie można wyleczyć bez konieczności wizyty w warsztacie. Jeśli to nie wystarczy, będziesz musiał zastanowić się nad całkowite czyszczenie wtrysku
  • Zapłon: Jeśli to Twój zapłon powoduje wibracje na biegu jałowym Twojego Subaru Outback, będziesz musiał przeprowadzić samochód przez zestaw diagnostyczny, aby uzyskać więcej informacji na temat dokładnego problemu. I rozważ wymianę wadliwych części lub regulację ECU
  • Ciche bloki silnika: Ostatnim motywem wibracji podczas postoju Twojego Subaru Outback jest to, że wibracje pochodzą z cichych bloków silnika. To jest naprawa, która będzie Cię kosztować najmniej. W rzeczywistości wymiana cichych bloków nie powinna kosztować więcej niż 200 €, udaj się do warsztatu, aby dokonać tej zmiany i zapobiec drganiu Subaru Outback na biegu jałowym.
Weiterlesen:
Jak zresetować licznik kilometrów w Subaru Outback

Oto główne przyczyny i rozwiązania problemu wibracji na biegu jałowym na Subaru Outback, jeśli dodatkowo do potrząsania nie utrzymuje się na biegu jałowym, nie wahaj się zapoznać z naszym artykułem na ten temat.

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące Subaru Outback, nie wahaj się zajrzeć do naszej kategorii Subaru Outback.

Ссылка на основную публикацию