Cmr24.pl

Autoklub
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Wibracje na biegu jałowym Volkswagen Passat, co robić?

Najnowsze pojazdy stanowią coraz większy budżet, niezależnie od tego, czy jest on wynikiem konserwacji, czy nieprzewidzianych awarii związanych z wszystkimi nowymi technologiami zawartymi w samochodach. Zwykle bardzo szybko martwimy się o najmniejsze oznaki słabości, a to dobrze, ponieważ problem w Volkswagenie Passacie musi być rozwiązywany dość szybko, w każdym innym przypadku będzie się pogarszał i wpłynie na dodatkowe elementy. Dzisiaj odkryjemy rozwiązania dostępne dla Ciebie, jeśli jesteś ofiarą Volkswagen Passat, który wibruje na biegu jałowym. Najpierw postaramy się zrozumieć, dlaczego Twój Volkswagen Passat wibruje na biegu jałowym, a po drugie, co zrobić, gdy drga on na biegu jałowym.

Dlaczego mój Volkswagen Passat ma wibracje na biegu jałowym?

Dlatego zaczynamy nasz artykuł od początków Volkswagena Passata, który wibruje na biegu jałowym. W tym celu będziemy musieli zbadać elementy, które mogą spowodować to drżenie. Zwrócimy przede wszystkim uwagę na to, że Twój Volkswagen Passat trzęsie się tylko na biegu jałowym, jeśli czujesz drgania podczas przyspieszania na drganiach Volkswagena Passata, nie wahaj się przejrzeć naszego artykułu, który dotyczy tego problemu. Możemy już wyeliminować niektóre części samochodowe odpowiedzialne za ten problem. Rzeczywiście, kiedy stoisz, zwykle na biegu jałowym, możemy już wyczyścić skrzynię biegów, układ jezdny, łożyska, zawieszenie, sprzęgło i koło zamachowe. Należy jednak pamiętać, że silniki wysokoprężne zwykle wibrują znacznie bardziej niż silniki benzynowe, zwłaszcza starsze pojazdy.

Weiterlesen:
Gdzie znaleźć bezpiecznik podnośnika szyb w Volkswagenie Passacie?

Jednak złą informacją jest to, że powód, dla którego Twój Volkswagen Passat trzęsie się na biegu jałowym, jest bezpośrednio związany z silnikiem. Główne wyzwalacze tej wibracji są często związane z: zasilanie paliwem samochodu, stacyjka lub ciche bloki silnika. Oto główne źródła tych wibracji i ich wpływ na osiągi Twojego Volkswagena Passata:

  • Wtrysk: Jeśli wtrysk twojego samochodu jest zakłócony i powoduje drżenie, powinieneś poczuć jakieś sprzężenie w silniku, tak jakby samochód się tarł.
  • Zapłon: Jeśli jednak to zapłon twojego samochodu ma kłopoty, niezależnie od tego, czy pochodzi on ze świecy zapłonowej, czy z pełnego zapłonu, poczujesz problemy z wydajnością jednostki silnikowej. W rzeczywistości będą iskry, które nie wystąpią i może się zdarzyć, że jeden lub więcej z twoich cylindrów nie będzie działać.
  • Ciche bloki silnika: Najmniej uciążliwym spustem Volkswagena Passata trzęsącego się na biegu jałowym są rzeczywiście ciche bloki silnika. Są rodzajem miękkiej plastikowej podkładki, która tłumi wszelkie drgania i drgania silnika Twojego samochodu. Kiedy się zużyją, zwykle tracą swój cel, a w konsekwencji wibracje powodowane przez silnik nasilają się

.

Co się stanie, jeśli mój Volkswagen Passat wibruje na biegu jałowym?

Przejdźmy do następnego kroku, teraz, gdy już udało Ci się zidentyfikować źródła swojego problemu lub przynajmniej zredukować możliwe motywy, pokażemy Ci, że istnieją dostępne rozwiązania umożliwiające rozwiązanie każdego z tych problemów.

  • Wtrysk: Jeśli twój wtrysk jest wyzwalaczem, pierwszą rzeczą do zrobienia będzie użycie silnego środka czyszczącego, który dodasz do paliwa, będzie cię to kosztować około XNUMX euro, ale jeśli problem jest niewielki i tylko kilka zanieczyszczeń przeszkadza ich prawidłowe działanie można przezwyciężyć bez konieczności wizyty w warsztacie. Jeśli to nie wystarczy, będziesz musiał rozważyć: całkowite czyszczenie wtrysku
  • Zapłon: Jeśli to Twój zapłon powoduje wibracje na biegu jałowym Twojego Volkswagena Passata, będziesz musiał przejść przez zestaw diagnostyczny, aby uzyskać więcej informacji na temat dokładnego problemu. I rozważ wymianę wadliwych części lub regulację ECU
  • Silent Blocks: Ostatnim wyzwalaczem wibracji podczas postoju Twojego Volkswagena Passata jest to, że wibracje pochodzą z cichych bloków silnika. To jest naprawa, która będzie Cię kosztować najmniej. W rzeczywistości wymiana cichych klocków nie powinna kosztować więcej niż 200 euro, udaj się do warsztatu, aby dokonać tej zmiany i zapobiec drganiom Volkswagena Passata na biegu jałowym.
Weiterlesen:
Jak przerobić 2-osobowego Volkswagena Passata 8 na 5-osobowego?

Oto główne przyczyny i rozwiązania problemu wibracji na biegu jałowym w Volkswagenie Passacie , jeśli dodatkowo do potrząsania nie utrzymuje się na biegu jałowym, nie wahaj się zapoznać z naszym artykułem na ten temat.

Więcej wskazówek dotyczących Volkswagena Passata znajdziesz w kategorii Volkswagen Passat.

Ссылка на основную публикацию